Filistinli Küçük Kızın Şiiri

Her
Yer
İŞGAL..

Her
Yer
FİLİSTİN..!

35 responses to “Filistinli Küçük Kızın Şiiri”

  1. nesli" says :

    ya ben bununla ilgili bi ödev yapıyorum ve bu videyo indirmem ve şiirin ingilizcesini bulmam lazım yrdmcı olurmusunuz

  2. hulya says :

    ne mutlu ki vatanını böylesine seven çoçukları geleceğin gençleri var

  3. tugrul says :

    Allah’ım burada ve dünyanın dört bir yanında; kurşunların gölgesinde yaşayan kardeşlerime yardım et.. Onlar sıcak yemek, yatak yüzü görmeden yaşarken; yemek seçen, 8 saat az 10 saat uyumam gerek diyen, akşam yatmadan önce acaba yarın hangi elbisemi giyeceğim diye endişeye düşen biz gafil kullarını affet. Kardeşlerim yetim, öksüz kalmasınlar Ya Rabbi.. kalanları esirge .. Siyonist güçleri sıcak çöllere düşür Allah’ım orada yollarını kaybetsinler, açlık, zorluk ne demekmiş görsünler.. AMİN..

  4. tugrul says :

    Değerli kardeşlerim ; Filistinde, Çeçenistanda, Afganistanda, Irakta ve daha bilmediğim dünyanın dört bir yanında.. Bizimle aynı inancı paylaşan insanlar bombalarla, kurşunlarla yaşamaya çalışırken, her geçen gün yetimler ve öksüzler çoğalırken, minicik vücutlar işkencelere maruz kalırken.. ONLARIN ACISINI BİRAZ OLSUN HİSSETMEDİYSEK, ONLARI HİÇ HATIRLAMADIYSAK ACABA BİZ ÖLDÜĞÜMÜZDE NASIL HESAP VEREBİLİRİZ..

  5. erdal göçemen says :

    kardeşlerim biz coca cola pepsi ariel nokıa marlboro içerken o siyonist köpeklere kazandırdığımız parayla filistinli kardeşlerimizin üstüne bomba ve kurşun yağdırdık PEKİ YA ONLAR BİZİM ÖZ ÇOCUKLARIMIZ OLSAYDI unutmayın ki biz müslümanlar kardeşiz ve birbirimizden sorumluyuz KOMŞUSU AÇ İKEN KENDİ TOK YATAN BİZDEN DEĞİLDİR H.ŞERİF MÜSLÜMAN IN UMUDU YENİDEN OSMANLI

  6. elaa says :

    peki bu zülüm karşısında biz ne yapıyoruz?nerde müslümanlar nerde!nerdeyiz.?küçük ziyalar ölürken müslüman kardeşlerimiz ölürken nerdeyiz?bu mu müslümanların birliği bereberliği?hani kuranın ipine sımsıkı sarılıp dağılmaktan helak olmaktan kurtulacaktık?oysa şimdi -bana dokunmayan yılan bin yaşasın-diyoruz.neden o yılan kardeşlerimizede dokunmasın demiyoruz.hiçbirşey yapmıyoruz zulüm görüncede timsah gözyaşları döküyoruz.filistinli onüç yaşındaki kızın söylediği gibi”siz rahatlıkla yiğin yemeğinizi biz birazdan ÖLECEĞİZ”

  7. mucahıd says :

    ya bız ısraıl karsında ne yapcaz bı bu kardeslarımız nasıl kurtazcaz allah ınsallah israiln belasını veriri ve attıkalrı her adıdma flistine yaptıkları kotuluk kadar kotuluk gorsunler o.ç a.q ewdaltları

  8. mucahıd says :

    ALLAH’IM SEN HER ZAMAN MAGSUMUN SUSCUSUN YANINDASIN YA RABBI SEN DEN TEK DILEGIM FLİSTİNLİ KARDESLERIMIZE YARDIM ET ONALRI KORU ONLARA GUC, KUVVET, SAGLIK, SIHHAT VR ONALRI KORU YA RABBI

  9. tuncay says :

    Allahtan cenneti nasıl isteyceğiz bu küçük kızın inleyişlerine kulaklarımızı tıkamamalıyız bence elden gelen yardım ve duaları ekik etmeyelim. Allah tüm müslümanların yar ve yardımcısı olsun

  10. aydın says :

    Ey nebî (peygamber)! Münafıklarla ve kâfirlerle cihad et (savaş). Ve onlara sert (katı) davran. Ve onların barınacağı yer cehennemdir ve gidilen yer (dönüş yeri), ne kötü.

    şüphesiz ALLAH doğruyu söyler

  11. aydın says :

    Bismillahi Al-Rahman Al-Raheem

    Tek Bir Söz!

    Gazze Katliamı Karşısında Yöneticilerin Yapacakları Tek Şey, Savaş İçin Orduları Harekete Geçirmektir, Aksi Takdirde Allah’a, Rasulü’ne ve Mü’minlere Hıyanet Etmiş Olurlar

  12. aydın says :

    selamun aleykum kardeşlerim. birşeye dıkkat ettınızmı gurcilerle ruslar 3 gun savaştı dunya ayağı kalktı. ama 500 musluman katlediliyor kımseden ses çıkmıyor bence muslumanların ımanları çok zayıf kımse savaşmak istemıyor pardon musluman devlet başkanları.dünya malı evlat sevgisi savaşmaktan alıkoyuyor.yazıklar olsun seyirci kalan musluman ulkelere.4 mılyonluk yahudı köpek topluluğunu bitiremıyoruz tabıkı gökdelenler yapmak varken laiklik (dinsizlik) muhabbetı bu ulkede bıtmedıkce turkıye avrupalaşma çağdaşlık dıyorlar edepsızlıklere hal boyle iken bırlık olmamız mumkunmu sızlere soruyorum .bırakalım artık sokağa çıkmayı kısasa kısas bence yahudılerı tektek oldurmek lazım yada ulkelerden kovmak dost edınmemek lazım.ne güzel ölümdür şehitlik elimizede fırsat gecmış bence devlet olarak meydan okumak lazım.bırtane daha saddam gelmez ahmedi nejat gelmez.

  13. erdal özkan says :

    EVET ARKADAŞLAR AKŞAM YATTIĞIMIZDA VİCDANIMIZ SIZLAMIYORSA GELİN SÖYLEYİN BİZ MÜSLÜMANIZ DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDA MÜSLÜMANLAR HEP EZİK İŞKENCELERİN ALTINDA BİZ NE YAZIKKİ HALA HİÇ BİRŞEY YAPAMIYORUZ NEDEN ACABA BAŞIMIZI YASTIĞA KOYDUĞUMUZDA BİR DÜŞÜNELİM BU İSLAM DÜŞMANLARINI NASIL ORGANİZE OLUP MÜSLÜMANLARA BOMBALARI YAĞDIRIYOR ACABA BİZİM HİÇ Mİ SUÇUMUZ YOK ÖYLE BİR ZAMANA GELMİŞİZKİ DEĞİL KOMŞUMUZDAN ÖZ KARDEŞİMİZDEN HABERİMİZ YOK BUMU MÜSLÜMANLIK ONUN İÇİN DİYORUMKİ AKŞAM YATTIĞIMIZDA İSLAMA NEKADAR HİZMET EDİYORUZ BENCE HERKES EN YAKININDAN BAŞLAYARAK MÜSLÜMANLIĞI ELİMİZDEN GELDİĞİNCE HEM UYGULAYIP HEM ANLATMAMIZ LAZIM .
    SAYGILARIMLA.

  14. mert derse says :

    savaşla hiçbirşey kazanılmaz

  15. nihal says :

    gerektemde çok içler acısı filistin bizim kardeş ülkemiz allah o pis siyonislerin belasını verir ve vericekte onlara maddi bir yardım yapamasakta manevi olarak yapıyoruz bütün kalbimiz onlarla
    ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN…

    • ahmet aksu says :

      allah onlara yardım etsin onlar bir karış toprak için seve seve canını veriyorlar allah filistin halkına ve tüm müslüman lara yardım etsin çocuk katili israile görmediği azaplar yaşatsın

  16. SERPİL says :

    ALLAH O PİS İSRAİLİN MÜSLAMANLIGI ORTADAN KALDIRMAK İSTEYEN SİYONİZLERİN ALLAHU TEALA BELALARINI VERECEKTİR.ALLAH FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİZİN YARDIMCISI OLSUN İSRAİLINDE BLASINI VERSİN.AMİNNNNNNN…

  17. toprak says :

    rabbım bu müslüman alemı susuyor görmezden gelırken rabbım hayrın ve şerrrın senden geldınyını bılıyoruz rabbım sen yardım eyle müslüman kardeşlerıme sen güç ve sabır ıhsan eyle rabbım müslkğman alemı sızler lıkır lıkır kola içerken serefsız israil sakerlerı tıkıt tıkır filistinli kardeşlerımızı vuruyor duyarlı olalım dduyarlı olalım bılelım ki hersey allahtan ama bızlerde elımızden gelen desteyı verelım

  18. SARA TEKİN says :

    Allah’ım ya herseyi olan biten herseyi anlatıyo suan aglıyorum inşallah bu gözyaslarımın hepsi onların mutlulugu,saadeti olur…

  19. emrullah says :

    elhamdülillah elhamdülillah elhamdülillahi allahü ekber velillahilahmd allahım tüm filistinli kardeşlerime yardımcı ol ya rabbim

  20. sevdegül says :

    Allah’ım sen yardım et. Ya Rabbim sen koru müslümanları

  21. adem says :

    söyleyecek tek bir kelime bulamıyorum.biz sıcak yatağımızda uyurken kimseyi ne zorluklar dahi çekildiğini görmezden gelmek savaşın içinde sırtımızı kardeşlerimize çevirmek;hangi anlayıştayız kendimden dahi şüphe eder oldum!şu tatlı güzelliğiyle içinden geleni haykıran küçük kız kadar bilincimiz varmı!YAZIK COK YAZIK!

  22. osman says :

    Müslüman kardeşler kapılarını kapıyorlar gelemesin diye mazlumlar.Türkiye, Irak’lı kardeşleri vurulsun diye Amerika’ya üslerini veriyor.Nasıl kardeşlik;nasıl müslümanlık bu..?

  23. osman says :

    Sıra bize de gelecek.Allah müslümanlara biraz bilinç ve empati yapma kabiliyeti versin.

  24. büşranur says :

    bu çocukları bu hale getiren o insanları insan olamaz ama onlar onlar hayvan bile olamazlar
    o pislikleri sadece seyrediyoruz.ben bazen kendimden utanıyorum çaresiz kalmak delirtiyor insanı.arkadaşlar!onlar bizim kardeşimiz evet birşey yapamıyoruz ama lütfen dualarımızı eksık etmeyelım biliyorum dua ediyoruz ama biraz daha titiz davranalım o pislikler kendilerini çok güçlü zannediyorlar ama aslında asıl aciz olanlar onlar!!!!!!!!!!!! ben televizyona bakamıyorum korkudan dualarımızı eksık etmeyelım lütfennn

  25. nur says :

    bizlerin bende dahil cocacola’ya verdiğimiz para o pisliklerin eline geçip kardeşlerimize bomba atıyorlar. arkadaşlar dönün bi bakın yolda yürürken nasıl sömürülüyor coca cola şişeleri lütfen duyarlı olalım evet bende içiyordum ama nefsimize hakım olalım lütfenn boykot ürünlerini almayalım kardeşlerimizi kendi ellerimizle öldürüyoruz nerdeyse onların üzerine bomba atılması için para veriyoruz.biz ne yapıyoruz lütfen daha dikkatli olalımm

  26. savaş says :

    filistinlilere çok üzülüyorum .filistinliyiz insaniz bende filistinliyim onlar yerine benim canımı alsınlar.

  27. ahmet says :

    babamızın ismi adem annemizi adı havva herkes diyor ki biz kardeşizi neden bu kardeşligi göstermıyorlar ki neden ki bu yavru cocuklardan ne istiyorlar ki.zerre kadar acı varsa onlarda onların arasına girsin yada vidolarını izlesin bunları yapoanlar

  28. aziyer says :

    ben böyle insan dışı bir olay daha görmedim bunu yapanlar neden cezalandırılmıyor ki anlamıyorum yazık ordaki insanlara ve çocuklara EY İNSANLAR UYANIN ARTIK DUYUN FERYAT EDEN İNSANLARIN SESİNİ??????

  29. Feyyaz says :

    Bu şiiri okuyan çocuk şiir yayınlandıktan sonra tv lerde ve int. te atılan bi bomba sonucu vefat etmiştir…
    😦

  30. muaz says :

    ooo Allah help them all…

  31. muaz says :

    bu sadece 1000 cocuktan 1 tanesi peki ya digerlerine ne demeli annesi gozu onunde olenlere ne demeli biz dayanir miydik dayanabilir miydik?
    uyanmamiz lazim ayakta uyuyoruz nefsimizi degil de su yardima muhtac,ac susuz cocuklari besleyelim…
    ALLAHIM SEN BANA VE TUM MUSLUMANLARA YARDIM EDENLERDEN EYLE…AMIN
    (turkcem kotu olabilir Makedoyaliyim pek olmayabilir.. ozur dilerim)

  32. bekir says :

    BOP’UN EŞ BAŞKANIDA İZLEDİMİ KIZIN MI?YOKSA ONUN MU?GÖZYAŞI SAHTE BENİ AYDINLATSA Bİ SEVİYORUM SİZİ FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİM

Bir Cevap Yazın

