Amerikalıların Güncel Sorulara Verdikleri Cevaplar

Bildiğiniz gibi Amerika, “medeniyet seviyesini yükseltmek” ve “özgürlük getirmek” için şu âna kadar pek çok ülkeyi işgal etti. İşgal etmeye de devam edeceğe benziyor. Neden mi?
Çünkü arkasında, yüksek IQ’su(!) ile sarsılmaz destekçisi halkı var.

Genelleme değildir.
Amerikalı vatandaşlar gücenmesin, utanmasın.
Irak’ta tecavüz edilmiş(ve edilmekte olan) erkeğiyle kadınıyla sayısız insandan, her gün faili meçhul(!) saldırılarla öldürülen, kaçırılıp bir daha haber alınamayan, milyonlarca insanla harap edilmiş bir kültür ve memleket enkazı bırakmaktan daha utanç verici ne olabilir ki?

Videoyu izledikten sonra karar verin.

Sorulan bazı sorular ve cevaplara dair..

(cevapların da sonunda soru işareti olması verdikleri cevaptan bile emin olmadıklarını gösteren mimiklerine karşılıktır)

U ile başlayan bir ülkeyim?
-yugoslavya?
-utopya?
-bir ülke? … (uzun bekleyiş) …

-İsrailin dini nedir?
-israil dini?
-islam?
-katolik?
-….?

-Fidel Castro kimdir?
-Şarkıcı?

-İngiltere’de kullanılan para birimi nedir?
-hah..? .. nedir? ..ingiltere’de? mm.. bilmiyorum.
-muhtemelen Amerika para birimi.

-Merhaba. Ben Avusturalya Başbakanıyım. Tanıştığıma memnun oldum.
-ah öyle mi? bende.
-memnun oldum.

-Merhaba Ben Avusturalya Başbakanıyım. Tanıştığıma memnun oldum.
-ewet.
-öncelikli amacım Amerika’ya mutluluk getirmek. (!!)
-evet biliyorum. (memnuniyet ifadesiyle)

-Merhaba Ben Avusturalya Başbakanıyım. Tanıştığıma memnun oldum. Beni hiç tevizyonda gördünüz mü?
-elbette.
-Harika. Daha önce bir kaç kez başkanlık yaptım.
– oo tebrikler! hatıra fotoğrafı çektirmeye başlanıyor.
-Amerika’da bu kadar tanınmak çok hoş. Gerçekten olağanüstü!

-.. hmm peki İran’ın yerini işaretleyebilir misiniz?
-güney. güney… hmm.. evet. (avusturalya kıtasını işaretleniyor)
-Peki İran’ın hangi bölgeye katılacağını düşünüyorsunuz? (Avusturalya’nın etrafındaki kıyasla küçük olan ülkeleri göstererek) güney, doğu, batı, kuzey.. ??
-hhmmm.. batı.

-başlarına birşey sarıyorlar.. himm. isimlerini unuttum. (filistinlileri kastediyor)

-Cami nedir?
-bilmiyorum.
-herhangi bir tahmin yok mu?
-bir hayvan?

-zekice bir cevabım yok.

-Star Wars gerçek bir hikaye üzerine uyarlanmıştır. Doğru mu yanlış mı?
-doğru.

-Hiroşima ve Nagazaki ne ile ünlüdür?
-??

-West Bank (Batı Şeria) nerededir?
-new york’ta bir yerlerde.

-El Kaide nedir?
-İsraildeki bir intihar gurubudur. Ortadoğuda intihar bombalamaları felan yapar.
-evet?
-ve.. vee Başkanları da Yaser Arafattır. Herkes bilir bunu.

-İsrailin ana dini nedir?
-müslüman?
-Berlin Duvarı nerededir?
-bilmiyorum ama inanın düşnüyorum.

Sunucu:
-Amerikalıların çoğu ismini dahi duymadıkları bir ülkeyle bile savaşı destekliyor. İzleyin.

-Başkanın Kırgızistan konusunda ısrar etmesini destekliyor musunuz?
-evet.
-Kırgısiztan?
-hiçbir fikrim yok.
-Orta Asya.
-.. hayır.
-Amerika Başkanı “Kırgızistan Amerika birleşik devletleri’nin güvenliğini tehdit ediyor” diyor. O’nu destekliyor musunuz peki?
-ah. evet.
-Eğer Başkan Kırgızistan’a askeri harekat düzenlenmesini emir verirse yine de destekler misiniz?
-evet.
-Amerika Başkanı “Kırgızistan Amerika Birleşik Devletleri’nin güvenliğini tehdit ediyor” diyor. O’nu destekliyor musunuz?
-söyleyen Bush, desteklemek zorundayız sanırım.
-Amerika Başkanı “Kırgızistan Amerika Birleşik Devletleri’nin güvenliğini tehdit ediyor” diyor. O’nu destekliyor musunuz?
-eğer o böyle diyorsa inanıyorum tabi.
Eğer Başkan Kırgızistan’a askeri harekat düzenlenmesini emir verirse yine de destekler misiniz?
-evet her şekilde. vergilerimiz bunu için gidiyor.
Amerika Başkanı’nın “Kırgızistan Amerika Birleşik devletleri’nin güvenliğini tehdit ediyor” konusundaki görüşlerine katılıyor musunuz?
-Bence oradaki bütün ülkeler terörismi destekliyor ve Amerika’yı tehdit edecek herşeye sahipler.
-Amerika Başkanı’nın “Kırgızistan Amerika Birleşik devletleri’nin güvenliğini tehdit ediyor” konusundaki görüşlerine katılıyor musunuz?
-hayır.
-Neden?
-çünkü kendilerini savunacak güçleri yok.

2 responses to “Amerikalıların Güncel Sorulara Verdikleri Cevaplar”

  1. insanname says :

    Amerika’nın gerçekten ne kadar da uygar bir ülke olduğunu çok iyi görmüş oluyoruz.

    Paylaştığınız için teşekkürler…

  2. kenan says :

    arkadaşlar bunları bilmenin ne faydası oldu bize kpss çalişiyoruz bir sürü gereksiz bilgi öğreniyoruz bunun yerine bilimsel çalışma yapsak daha iyi olmazmı ayrıca bu kadarda cahil olduklarını sanmıyorum çarpitilmış.

Bir Cevap Yazın

